lördag 9 maj 2009

Lite bättre idag

Känner mig bättre idag. Eftersom jag är så klen som jag är så reagerar min kropp ganska taskigt på de smärtstillande jag äter så igår mådde jag riktigt dåligt. Lyckades efter många om och men ta mig till vårdcentralen för att lägga om såret men det var inte lätt. Stackars Johan fick följa mig eftersom jag inte kunde stå upp nån längre tid själv. Huvudet svartnade och knäna vek sig. Obehagligt... För att inte tala om illamåendet... Men men iväg kom vi och när jag väl var där så blev den lilla såromläggningen till ett läkarbesök. Då vet man att man ser pigg ut, när de skickar en läkare på en direkt... Lol... Fick medicin utskrivet som ska hjälpa mot biverkningarna mot den första, men den var slut på apoteket, får åka in till stan och hämta den där istället. Men idag känns det lite bättre iaf. Har kunnat äta och lyckats stå på benen än så länge iaf. Vi får väl se hur det blir ikväll. Hade vart kul att komma iväg en stund ikväll, träffa lite folk och inte bara sitta i soffan och vara tråkig.
Annars händer här inte så mycket, fick en ny skiva (ja, tänka sig, köpa en CD-skiva! Inget man gör varje dag.) och är mycket nöjd. Den får följa med i mp3 spelaren. Ni får ett litet smakprov här. Låtens video är borttagen från youtube så ni får hålla tillgodo med denna. Synd, det var en mycket bra video. Skivan är soundtracket till en bok som jag har tjatat ofantligt mycket om senaste tiden, Heroin Diaries.Läs boken, lyssna på musiken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?