söndag 24 maj 2009

Nötnöjd!

Fick ett mail från ellos.se "Ursäkta oss" hette det. Brukar alltid radera alla mail från liknande ställen direkt utan att läsa det men denna gången sparade jag det och glömde bort det lika fort igen. Lite senare är jag på jakt efter ett par Converse. Jakten började faktiskt redan för ett år sen men jag kan vara kräsen som få. När jag då inte hittade exakt de jag ville ha i min storlek så fick det vara. Letade runt i London men det fanns bara tråkiga färger. (Vem vill ha trista enfärgade liksom) Tänkte ju att det kanske skulle finnas lite billigare där, och visst var de billigare men vad hjälper det om de är tråkiga? Letade runt lite på nätet och hittade ett par galet snygga på halens men de fanns ju såklart inte i min storlek. (Täckta med knallblå paljetter, helt sjukt snyggt!) Från halens är steget till ellos inte långt och då kom jag på mailet jag fick. Mailet innehöll ett erbjudande på 50% på valfri vara! Hittade nötsöta skor och fick dem till halva priset! Life is good ibland. Nu ska de bara ramla ner i brevlådan också så är allt bra sen. :) Vad tycks?

1 kommentar:

Nånting tycker du väl?