fredag 8 maj 2009

Aj... :´-)

Precis så känns det nu... Hur ja än ligger så gör det ont. Trösten är att om ung. en kvart ska pillrena ha börjat verka, nåt att se framemot...
Dagens planer; Gå till vårdcentralen, lägga om såret och sen blir det väl soffan igen. Har mycket mer ont idag än vad jag har haft tidigare. Vi pratade om att kanske gå en sväng på nåt muséum idag (har velat gå till Skattkammaren sen vi var i Livrustkammaren) men det är absolut noll chans att jag kan röra så mycket på mig så det blir inget med det. Kanske ett besök i affären så att det blir nåt mat ikväll iaf. Nästa vecka åker jag till Halmstad, det ser jag framemot, förhoppningsvis får jag skriva om nåt annat än hur synd det är om mig då... För nu är jag inget rolig kan jag säga, vill inte prata med någon, ligger bara i soffan med datorn framför mig och gnäller, svarar inte i telefon, men jag svarar typ på sms... Måste må bättre imån, vi ska ju på bröllopsfest!

1 kommentar:

  1. Ja ni ska ju det :) Hoppas nu att du orkar komma, det kommer bli så skoj!!!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?