torsdag 21 maj 2009

=)

Nu börjar det hända grejer med mitt, euhm, vårt balkong/lounge-projekt. Idag har vi köpt golv till balkongen. Det blir Johans jobb att lägga ut det imorgon så ska jag ge mig på att olja det på lördag. Sen har vi även beställt utemöbler. Så de kommer förhoppningsvis nästa vecka. Sen är det bara småpynt kvar för att fullända det hela. Det kommer att bli så fint!


Idag har vi spenderat dagen på IKEA. Alltid lika trevligt. Planen var ju att vi skulle köpa golvet där men självklart blev det lite mer shopping. Det hör ju till... men det bästa fyndet var ändå en fotpall. Vi har länge funderat på att köpa en fotpall i samma serie som soffan men vi har hela tiden skjutit på det då den är ohyggligt dyr. 1300:- för en fotpall! Det är ju inte riktigt okej... Men vi tog ett varv i fyndhörnan innan vi gick och där stod den! Halva priset för att den var smutsig! Lite smuts gör inget då det är avtagbar klädsel så det är bara att tvätta. :) Härligt att fynda sådär.


Vi hittade även en taklampa som jag verkligen fastnade för men den var ju såklart slut. Retligt. Men det är väl bara att hålla ögonen öppna och köpa så fort den kommer in igen. Så imorgon och på lördag så ska jag pynta och ha mig hela dagen.
Nu blir det till att åka till jobbet! Efter helgen så kommer det före/efter bilder på hela projektet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?