onsdag 20 maj 2009

Skeptisk

Provade på jobbet igår. Gick väl sådär, först och främst så var jag typ världens sämsta rulledealer... Men det kom tillbaka ganska snabbt och sen blev det riktigt roligt. Det är nämligen galet kul att deala roulette. Första tre timmarna gick bra och sen började det att göra ont igen. Ordentligt ont dessutom. Kanske har tagit mig vatten över huvudet, har en förmåga att göra det ibland. Men jag har även en förmåga att inte ge upp (mottot: skam den som ger sig) så det brukar faktiskt bli bra i slutändan. Vi försöker ikväll och imorgon igen så får vi se hur det blir sen. Kan hända att jag kommer att må mycket bättre i slutändan om ja får röra på mig lite. Jag är iaf inte beredd på att sitta hemma utan att göra något ett par veckor till. Jaja, nu ska jag försöka hitta lite frukost och sen blir det vårdcentralen, idag ska stygnen tas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?