måndag 18 maj 2009

Då var det dags...

...att lämna Halmstad. Lämnar över till storebror som kommer på onsdag. Så det blir inte mycket lugna stunder för de stackars Tokfranzénarna. Just nu sitter jag i soffan och väntar på att tiden ska gå. Har precis varit hos Distriktssköterskan och lagt om mitt sår och om en halvtimme ungefär är det dags att hoppa in i bilen och åka och hämta mor min. Sen åker vi ner till Ängelholm där mitt plan går i från. Det ska bli skönt att komma hem till älsklingen igen men annars är det lite tråkigt att åka hem faktiskt. Denna veckan gick enormt fort och har gjort underverk med mig. Mår jättemycket bättre. Idag har jag ont men det är inte så konstigt kanske. Vi firade ju Emelies födelsedag i lördags. Innan vi gick hem så gick vi och köpte lite pasta (som vi brukar göra) men det var kanske inte så klokt. Nåt var fel med maten för vi blev båda två rätt rejält dåliga på söndagen. Först idag som jag börjar återhämta mig... Så det är väl därför jag har ont, låg ju på såret i stort sett hela dagen. Men men imorgon ska det vara bättre för då ska jag jobba! Det blir halvtid till att börja med så 17.30-22.30 ska jag väl klara av. Det ser jag framemot. Har svårt för att bara sitta hemma när jag börjar må bättre. Så nu hoppas vi att det går bra så att jag kan fortsätta jobba!

Tanken var att jag skulle fördriva denna tiden mellan såromläggning och flygplats i Mellbystrand på lite självinbjuden fika men de stackarna har blivit sjuka hela bunten! Krya på er! Vi ses snart igen =) Vi har ju två års bröllopsplanerande att ta tag i =)

Nu ska jag ta ett varv och se om jag har glömt något (det är oftast mer regel än undantag nämligen). Sen blir det att kela lite med the amazing Tyson innan det är dags att bege mig till Laholm. Sista gången man kör deras bil verkar det som. Har en mycket stark känsla av att den lilla Forden kommer att vara utbytt mot en inte så tokig Mercedes nästa gång vi ses. Det ser vi framemot. Nu hoppas vi bara på att Ulven får som han vill =)
Sen är det dags att åka hem till Hägersten igen! Och när jag vaknar så har Hjärtat kommmit hem från jobbet! Har saknat honom massor så det ska bli så skönt att träffa honom igen.
Lägger väl upp lite trevlig musik som vanligt... Mötley-febern rasar för fullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?