fredag 14 januari 2011

Dags att börja dagen?

Hmmm... hur ska man börja den här dagen då? Ska man börja med att åka och handla? Eller ska man börja med att städa? Eller med att baka? Eller med att med våld försöka slita bort det förbannade löshåret? Hmmm... Eller bara sitta kvar i soffan och stressa som en dåre lite senare istället? Svårt val... Egentligen borde jag inte behöva göra nånting över huvudtaget, you know, since it´s my birthday and all, men problem är ju att allt detta är sånt som jag anser måste göra och då får jag väl göra det också... Suck...

Men oj vilken trevlig kväll vi ska ha! Wiiii!

Karin lyckades hitta en av mina absoluta favorit kittehs, så jag måste bjuda på den. Men så länge ingen försöker hålla mig borta från godsakerna så kommer vi inte ha några problem. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?