torsdag 20 januari 2011

Jooråå

Det gick väl helt okej första dan tillbaka... Som tur är så det jag gör riktigt roligt. Det är inte det som är problemet. Problemet är att jag mycket hellre är ledig och går runt och fixar här hemma, målar lite, pyntar lite, skruvar ihop lite Ikeamöbler. Men, men, för att kunna betala för dessa Ikeamöbler så måste jag väl arbeta emellanåt. Så nu är vi igång igen! Hela veckan jobbar jag! Det enda som saknas nu är något nytt att se framemot. Ingen ny semester planerad. Ingen resa planerad. Det blir väl förhoppningsvis en resa till London till våren men inget bokat än... Men vi satsar väl på festival i sommar! Frågan är bara vilken? Peace&Love? Sonisphere? Sweden Rock? Det lutar åt Sweden Rock som det ser ut nu iaf...

Men jag hade visst glömt hur kul det är att deala roulette!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?