torsdag 27 januari 2011

No flag no country!

Torsdag, peppad? Jag är tokpeppad! Idag kommer ju Grodan äntligen! Hahaha med tanke på hur spännande jag tycker att det är kan man nästan tro att det är jag som ska få en Groda! men nopp, jag kan fortfarande lämna tillbaka Grodan till Grodmamman om jag vill, så jag antar att jag vinner? Men nu är det äntligen dags, nu får vi äntligen träffa den, nu får vi veta om det är en pojke eller en flicka. Och det ligger viktiga saker bakom vetni... Ska pojklaget eller flicklaget ta hem segern i den här enormt viktiga vadslagningen?

(Och nä, titeln har absolut inget med nånting att göra annat än att jag fortfarande är Izzardifierad...)

1 kommentar:

  1. Wohoooo - äntligen kommer grodan! ÅH vad jag längtar tills det är MIN tur att leverera, haha. Hoppas allt går superbra idag för alla!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?