onsdag 12 januari 2011

Puh...

Börjar äntligen bli klar med gästtoaletten. Problemet är väl att de som bott här tidigare har hela tiden målat och tapetserat på gamla tapeter osv i ca 35 år vilket leder till att det är stört omöjligt att få till det snyggt. Lägg då till att jag har målat ca 30 kvadratmeter i hela mitt liv. Men roligt är det iaf. Och jag slipper kräkas av obehagskänslor varje gång jag går in på toaletten. Bort med de smutsigt aprikosfärgade tapeterna med ljusblå obehagliga svalor och snäckor på. Bort bort bort! Nu är det rockigt rött med gulddetaljer! Smakprov!



Men nu är jag trött, guldfärgad och hungrig. Eller nja, inte särskilt hungrig, mer en vetskap om att jag borde äta. Men jag borde duscha också. Eller så borde jag lyssna på min mamma och hälla upp ett glas vin och lägga mig i badet... Hmmm... Bada, äta, titta på Precious?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?