tisdag 25 januari 2011

En gång i livet?!

Men det är ju helt galet! Tänk att det faktiskt är sant! Jag är ledig ALLA lördagar under Schlagersäsongen!!! Eller nästan iaf, första lördagen slutar jag 19.00 vilket funkar utmärkt då sändningarna börjar 20.00. Men sen är jag faktiskt ledig under alla deltävlingar, andra chansen OCH jag kommer att befinna mig i Globen under finalen! Wohoo! Jag är till och med ledig när Europafinalen går av stapeln. Yeay! Plötsligt händer det påstår ju ett viss stort företag...

(Ja, man kan vara en rocker med förkärlek för 80-tals glamrock och ändå älska melodifestivalen. Jag lovar...)

Yeeeeaaay!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, vilken lycka!! Klart att man kan va en Rocker och ändå älska Melodifestivalen! Eller ja...klart att DU kan det! ;)

    SvaraRadera
  2. Till mig sa du att du slutar 21 på lördag o kunde därför inte gå på bio med mig. Men nu så kommer sanningen fram....Du dissar mig för melodifestivalen va??? Tur för dig att du gav mig en snopp veckan innan :P

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?