söndag 23 januari 2011

Dö!!!!

Förbannade SL! Hur svårt ska det vara egentligen?! Jag borde legat nerbäddad i min säng för en halvtimme sen, istället sitter jag skakandes av köld på en buss. Först är bussen försenad en kvart, sen när den väl kommer deklarerar chauffören att bussen endast kommer att stanna vid slutstationen och inte vid en enda station där emellan! Och vet ni varför?! På grund av personalbrist!!! Men nu måste ni väl ändå skämta era j-vla idioter...? Står det personal på varje hållplats och håvar in bussen eller vad fan handlar det om? Så jag får snällt vänta 25 minuter till! Vet ni hur kallt det är?!?!??

Jag hoppas att alla ni som ansvarar för SL kommer att brinna och plågas för all evighet i skärselden för att då betala tillbaka endast en liiiten del av den smärta ni åsamkat alla Stockholms invånare de senaste åren...

Och ja, jag blir förbannad när jag är trött och kall...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?