torsdag 13 januari 2011

Puh...

It is done! Det är färdigmålat och färdigpyntat på gästtoaletten! Nu saknas det bara passande badrumsmatta och som tur var så har Ellos en som är alldeles lagom rockig. Nice :-)Kanske skulle lägga ut lite före och efter-bilder? Om ni är intresserade? Fast jag antar att det bara är Mammsen som är särskilt intresserad och om jag då låter bli att lägga upp bilder kanske jag lyckas lura hit dem på ett besök snart?

Och idag har vi samlat vuxenpoäng. Idag har vi haft en försäkringsrådgivare från Folksam här och diskuterat försäkringar och pension. Ett mycket bra påhitt från facket är att man får en kostnadsfri rådgivning. Så nu är frågan om inte det börjar bli fullt i vuxenpoängslådan? Hmmm...

Men nu borde jag lämna tvn och laptopen och städa lite istället (men snart börjar ju Unga Mödrar!) för imorgon råkar det vara så att jag fyller år (som sagt, presenter uppskattas, jag önskar mig samma sak som jag har gjort varje födelsedag i hela mitt liv men aldrig fått, en ponny förstås.) och då blir det lite födelsedagsmiddag här! Yeay! Papaya och MrLOLcat kommer hit och dricker sig redlösa. Sen får vi se Johans dom, godkänner han Papayas val av karl? Han har nämligen gjort det tydligt att han måste godkänna honom innan Papaya får klartecken... Ibland undrar man ju hur det står till... Alla vet ju att det är MIN åsikt som räknas i Papayas val av karl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?