lördag 19 juni 2010

Ååååhhh


Åååhhh vad vackert! Lyckades inte få kompa men jag lyckades iaf få lunchrast precis halv fyra så att jag skulle kunna se vigseln iaf. Och oj vad vackert det var! Jag blev alldeles rörd och tårögd och allt sånt där! Kronprinsessan var så vacker så att det nästan var löjligt. Men droppen (tårdroppen närmare bestämt) var när Daniel torkar sina tårar under vigseln. Finns det något som är så vackert som riktig kärlek? Jag blir alldeles varm i hela kroppen när man ser kärleken mellan dessa två människor. Så idag har jag varit alldeles bröllopssjuk. När jag sen gick in på vår hemsida för bröllopet och läste kommentarerna i gästboken så blev jag alldeles blödig igen. Tänk att det snart är vår tur. Tänk vad häftigt att stå där i kyrkan och vänta på att dörrarna öppnas och där inne sitter alla man tycker om och väntar på att vi ska komma in. Jag blir lite rörd bara jag tänker på det! Hur ska jag kunna klara en hel bröllopsdag när jag blir lipig bara av att se ett på tv?

Nu ska jag fortsätta att glo på bröllopstvn och sitta här i min ensamhet och bara tindra ikapp med alla tiaror. För oj vad mysigt det är med kungabröllop, och oj vad härligt att se all kärlek och nu önskar vi alla all lycka till brudparet!

(Ja, lite blödig är jag allt idag...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?