onsdag 2 juni 2010

Rus och tzatziki

Igår var vi 12 tappra tjejer från CC som Vårrusade. Vi rusade på i en bra promenadtakt och promenixade runt på 53 minuter tror jag att det var. Vi är inga springande tjejer... Men det var supertrevligt och vi hade en mycket mysig promenad. Ser faktiskt fram emot Blodomloppet som är nästa vecka, med tanke på hur trevligt det var igår så kan det bara bli roligt.

Efter rusandet blev det picknick i gräset och sen öl på nåt hak i Götgatsbacken. Supermysigt. Där stängde de 01.00 och vi var väl inte helt klara med kvällen. Så det blev en sväng till Ankan. Där blev jag avvisad i dörren då mina byxor inte var fina nog för detta fantastiska ställe. Sen att alla i gänget kom direkt från Vårruset och hade träningskläder på sig spelade ingen roll, det var bara jag som inte fick komma in. Det var så att säga den sista spiken i kistan för det där stället i mina ögon... Orka försöka vara så himla fancy...

Ja,ja, imorse hade vi mäklarmöte igen. Nu läggs lägenheten snart ut på hemnet och om två veckor ska det vara färdigt. Då ska vi ha hunnit få en annons i tidningarna och hunnit med iaf två visningar och i allra bästa fall hunnit få nåt bud... Ni fattar inte hur nervös jag är!!! Tänk om ingen vill ha vår underbara lägenhet? Vad gör vi då liksom?

Idag var det planerat för en fotoutställning tillsammans med världens bästa Karin men jag är verkligen inte på topp idag så Annie Liebowitz får vänta helt enkelt. Halsen ömmar och jag är sinnessjukt trött... Inte okej... Och jag kämpar mot sötsuget! Somnade i soffan innan och drömde om morotskak, hur mår man då egentligen? Nä, det blir en sväng ner till affären för att införskaffa sig en liten köttbit som jag kan ha till min tzatziki. Mmm... Tzatziki... Jag är nötbäst på tzatziki...

Imorgon är det dags att jobba igen. PokerSM för hela slanten. Galet kul att jobba vid såna tillfällen. Lyckades ju göra sämsta bytet med mig själv igår. Var ju tvungen att vara ledig så att jag kunde rusa. Men igår var det OmahaSM! Sämsta dagen att byta bort med andra ord... ja, ja, life goes on... Har ju fyra dagar av TexasSM att se framemot iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?