tisdag 8 juni 2010

Hjälp mig! RÖSTA!



Okej, nu behöver jag seriöst hjälp. Vilken klänning? Jag behöver åsikter. Jag vet redan (då jag har två stycken ögon som jag oftast använder) att det är enorma marängklänningar och antagligen alldeles för fluffiga för just din smak men det är oviktigt. Vilken klänning ska jag ha? Jag älskar kjolen på den rufsiga klänningen men är inte överdrivet förtjust i livet. Det går ju att ändra visserligen men smakar det så kostar det... Den andra klänningen har ju en helt fantastisk rygg! Och min underbart vackra (förhoppningsvis färdiga) ryggtavla kommer ju att synas. Mammsen, du kan vara lugn, jag kommer att ha nånting över i kyrkan men ändå! Försök att tänka bort de fula handskarna och den löjliga frisyren som modellen har på sig bara... Klicka på bilderna för att se de ordentligt...

3 kommentarer:

  1. Jag tror att du skulle passa bäst i den vänstra och den skulle jag själv ha valt. Men jag tycker att du ska välja den klänningen ditt hjärta skriker mest efter :) Du kommer ju vara fin i båda <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Nu är jag ju inte nån marängfluff-fan, men vad du än gör måste du ju visa ryggen!!!! Så den vänstra. (Minus nittio procent av tyget på kjolen, haha...) Du ska ju ha en rockig klänning!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?