måndag 28 juni 2010

Wooow

Vad mycket vi har handlat idag! 166 flaskor vin, runt 20 l sprit och 13 flak öl/cider hade vi den stackars bilen när vi styrde hemåt. Nu är allting lastat i våran personliga lagerlokal (läs hemma host moster&morbror). Ja, förutom Jack då. Han följer ju givetvis med mig hem. Något annat vore ju aldrig acceptabelt. Nu blir det sova innan det är dags att bege sig hem till huvudstaden igen. Inte omöjligt att vi hinner med ett litet pitstop i Ullared oxå, vi måste ju köpa grill nu när vi är husägare! Kommer nog ett riktigt inlägg imån när jag är hemma igen. Ipone är min trogna vän och jag skulle aldrig drömma om att tala illa om honom (ja, min ipone är en han, och nej det heter inte iPhone) men tangentbordet är i minsta laget... Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?