lördag 12 juni 2010

Two down..

Två dagar avklarade! Jag överlevde ytterligare en dag på pulver. Vägde mig imorse igen och oj vad det motiverar. Det är väl det som får en att orka. Plus att nu när man gjort två dagar så vill man inte att de ska vara helt bortkastade så då fortsätter man lite till. Men igår så blev det lite lyxsnack framför tvn, 2 skivor skinka och lite morötter. Skinkan var mycket viktig för mitt välbefinnande och det viktiga är att man inte får i sig några kolhydrater. Det blir nog tyvärr mycket sånt här i bloggen för tillfället. Sorry for that... Men, men...

Igår kom det ett paket på posten. Närmare bestämt den här Den kompletta boxen med alla säsonger av Oz! Wohoo! Löjligt bra serie som gick på tv för ett par år sen. Ganska många år sen till och med. Men fortfarande sjukt bra. Så nu har vi börjat ta oss igenom den. Tre avsnitt per kväll efter jobbet är allt jag orkar innan det är sovdags. Men ikväll jobbar Johan och imorn är han inte heller hemma och jag får inte titta utan honom (tycker han) så nu blir det paus på ett par dagar tyvärr... Men ni som inte sett Oz måste se den, den är rå, brutal och allmänt underhållande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?