torsdag 17 juni 2010

Fatta vad galet...

Idag hat jag haft en löjligt bra dag, först lunch i soliga Liljeholmen tillsammans med världens bästa Jaimie, sen en prommis hem tillsammans med Satya för en myskväll med god mat och rose. Och igår hade jag värsta bästa myskvällen med Karin då vi satt i soffan och drömde om Joaquin Phoenix (Walk the line) och njöt av Gene Wilders odödliga citat (Willy Wonka i original från 1971) och hade en allmän nötkväll. Till råga på allt så har jag världens underbaraste fästis som snart blir min man och som om inte det räckte så har jag typ världens bästa familj som alltid finns där när jag behöver dem. (känner träffade nu Mulfisarna och Storebror) fatta vad galet att mitt största bekymmer just nu är att sladden till min iphoneladdare är för kort. Tänk att det är mitt största gnäll just nu! Life is good...

Ja, jag vet, sjukt tramsigt inlägg men för en gångs skull så mår jag j-vligt bra, speciellt när jag tänker på hur bra jag har det och hur fina människor jag har i mitt liv så jag tänker passa på att vara löjlig medans jag kan!

1 kommentar:

  1. Var så löjlig du vill - vi gillar när du mår bäst! :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?