tisdag 1 juni 2010

Nervös...

Jag är sjukt nervös, så nervös att jag har ont i magen... Idag kommer det en mäklare+fotograf och ska fota lägenheten för att lägga ut den på hemnet. Tanken är alltså att någon annan ska bo i våran lägenhet. Det är helt galet... Dessutom måste vi få en del för den vilket också gör mig nervös. Vi kan inte nöja oss med vilket skambud som helst. Så jag har egentligen inte tid att sitta här och blogga/titta på Days of our Lives för jag måste städa lägenheten. Plocka undan allt personligt och få den visningsredo. Känns inte alls roligt men jag har ju tyvärr inget val... Aj, vad nervös jag är :-/

Och sen ska det rusas, Vårrusas... Eller tja, snarare vårpromeneras... Har ingen som helst lust alls. Men när jag kommer dit så kommer det att bli rätt trevligt ändå så jag ska försöka att inte gnälla i onödan.

Men jag är lite trött igår. Jag och Leeann var och skulle äta lite efter jobbet igår, efter x antal öl senare blev det hemgång. Väl hemma blev det sängen. Sen råkar vi vara kattvakter för tillfället. Till ett supermysigt urgulligt litet kattmonster. Hon har sina egna bestämda åsikter om när vi ska sova och när vi ska vara vakna. Och det är sällan när vi tycker att det är sovdags... Suck, bara att gå upp, hon kommer inte låta mig somna om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?