lördag 26 juni 2010

...

Usch, sitter och betalar räkningar... Ingen rolig historia... Jag har tråkiga skulder att betala. Det är ju alltid lätt att vara efterklok men visst hade det varit skönt om man dessutom lärde sig nånting av all sin efterklokhet? Jag behöver mer pengar så att jag kan gör allt jag vill! Ja, ja, det är väl bara att bita ihop och gå vidare. Lära sig av sina misstag och bli vuxen nån gång. Till exempel nu vore lämpligt...

Nu är det dags att ta sig till jobbet igen. Ytterligare en lördag på CC. Sen imorgon så blir det en snabbvisit på vackra västkusten. Jag ska alltså hinna med både jobb och en visit på västkusten imorgon. Fråga mig inte hur... Men jag ser fram emot att få träffa la familia lite snabbt. Bättre än inget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?