söndag 13 juni 2010

Ont i magen... :-/

Imorgon är det visning på vår lägenhet. Tänk om ingen kommer? Tänk om ingen ens är litegrann intresserad och ingen ens bryr sig om att komma? Tänk om vi inte ens får ett enda bud på lägenheten? Tänk om vi sitter där med två boenden? Med vårt jätteradhus och en vår superfina lägenhet på en och samma gång? Jag är så nervös så att jag har ont i magen. Jag tror inte att jag kommer att kunna sova en sekund i natt. Jag kommer att ligga och oroa mig hela natten. Och det är inte över efter det. För på tisdag är det visning nr 2. Då är det alltså dags att vara nervös igen. Tänk om ingen kommer då heller! Tänk om ingen alls vill ha vår lägenhet!!! Gaaaahhhh jag är livrädd/nervös/illamående och allt på en och samma gång! Och nu måste jag plocka undan så att det duger att visas upp imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?