onsdag 10 juni 2009

208:- Berlin Tur och retur

Det funkar väl? Lagom pris för en resa om ni frågar mig... Inkl. hotell och skatter och allt sånt trams slutar vi på tot. 1600:- för två personer i tre dagar. Ett litet passbyte senare så var resan bokad. =) Hur bra som helst. Ryanair hade visst något erbjudande så det var ju nästan för billigt för att låte bli. Ska bli trevligt med en liten weekend. Något man måste göra i Berlin? Let me know...

Annars är det inte på topp här idag... (Nu var det dags för gnället igen...) Igår så var det inte riktigt okej på jobbet. Fick börja med att deala en timme. Konstigt nog så gjorde det väldigt ont i såret. Det har inte gjort så ont innan så det var lite konstigt tyckte jag. Gnällde och gnällde på breaklistan (Stackars Maarit som behövde lyssna på mig.) eftersom inget passade mig. Egentligen var det väl så att jag hade jätteont och var lite rädd att det skulle bli värre, men jag känner mig alltid dum när jag inte bara gör som de säger åt mig att göra utan att ifrågasätter. Lyckades byta till mig att sitta på Ar9 istället och visst blev det lite bättre när jag fick sitta still. Men jag kände mig fortfarande inte särskilt bra. Idag vaknade jag redan vid ett och tog mig iväg till vårdcentralen. Och tyvärr hade jag rätt, det såg inte riktigt bra ut utan behövde vilas. Så jag fick strikta order om att gå hem och lägga mig igen och stanna där. Så inget jobb för mig ikväll. Kanske lika bra det, känner mig inte alls bra... Förhoppningsvis ser det bättre ut imorgon så att jag kan jobba igen. Trist att bara sitta här och tycka synd om sig själv, jag vill ju jobba! Det är nu mamma säger: "Jag sa ju det till dig!" och tittar förmanade på mig. Hade lite feber i måndags men kände mig bättre på tisdagen så jag gick till jobbet ändå. Fast Mammsen hade sagt åt mig vänligt men bestämt att stanna hemma. Ja ja, mamma vet bäst... Konstigt det där med mammor, hur kan du höra i telefonen att jag har feber?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?