fredag 19 juni 2009

Mer Guns N Roses

Hittade det här klippet på youtube. Som jag tidigare nämt så läste jag nyligen Slah´s memoarer. Han skriver mycket om hur jobbigt det kunde vara att jobba ihop med Axl Rose. De skildes inte åt som vänner om man säger så. Han berättar om otaliga gånger som Axl tiltar på publiken och går av scenen och vägrar komma tillbaka. Jag hittade ett klipp av detta! Slash berättar om en gång som det blev så dålig stämning bland publiken när Axl stack att publiken gjorde uppror. De började slåss, slog sönder hela arenan, välte bilar utanför osv. Kanske inte var så smart att vara divig hela tiden?

2 kommentarer:

  1. Hallå!!

    Hämtar ni upp mig här utanför på väg till Borlänge eller? Jag kan vara ert handbagage på Mötley (snälla snääääääälla jag älskar dem så mycket)! Liksom hallå ni köpte väl ticket till mig med?

    Kan man få låna Slash eller? Jag kan erbjuda Tommy Lee's eller Nikki Sixx's memoarer (Nikkis är sjukt bra) och "The Dirt" så klart. Johan kan få låna "Äkta Vara", den vill han nog läsa. Tag helt enkelt med boken till jobbet så tar Alex med sig den till mig - det kan bli som en liten bokklubb =)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Har ju redan läst det där böckerna flera gånger om fattar du väl ;) Nikki is the shit så att säga...

    Får du plats i en ryggsäck?

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?