fredag 12 juni 2009

All is good...

Hemma från jobbet igen och allt känns bra igen. Visste ju att det skulle bli så, det som kändes så jobbigt för 13 timmar sen känns inte som några problem överhuvudtaget nu. För det är inte några stora grejer alls egentligen, det är bara jag som överreagerar när det kommer vid fel tillfälle. Men men, nu är jag tillbaka igen iaf! Och livet är bra igen och alla små löjliga problem är så avlägsna...

Nu sitter vi i soffan och har ätit lite frukost efter jobbet. Utanför går det förbi trötta människor som är på väg till minst 8 timmar av arbete. Ååå vad det känns skönt att veta att man får gå å lägga sig då! Jag vill nästan stoppa någon som går förbi för att fråga; "Är du trött? Hur gärna vill du krypa ner under täcket igen?" Bara för att sen kasta huvudet bakåt och skratta rått att jag faktiskt får gå och lägga mig nu! Muhahaha alla har vi våra glädjeämnen här i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?