torsdag 11 juni 2009

Inte okej...

Vilken jävla dag... Har en såndär jobbig illamåendekänsla i magen som jag får när det känns jobbigt. Sitter i soffan och väntar på att gå till läkaren; Kalldusch nr1 kommer... Lite senare; nr2. Hemma igen; nr3! Med andra ord, en riktigt dålig dag hittills. Det är över fem timmar kvar tills jag ens börjar jobba mao har dagen knappt ens börjat! Nu är nivån satt, och humöret därefter... Morrr... Kanske lika bra att ta alla jobbiga/tråkiga saker på en å samma gång, då kanske jag slipper tråkigheter sen... Samtidigt som det gott och väl kunde sprida ut sig lite. Tre tråkigheter inom loppet av en och en halv timme får iaf mig till att börja grina. Medans allt var för sig hade kanske inte tagit särskilt hårt. Man kan ju inte vara tuff jämt antar jag... Nu ska jag tröstäta lite halloumi så att allt känns bra sen.

Känner mig lite som en ihopskrynklad barba med gräs på huvudet

1 kommentar:

  1. Hahaha tröstäta haloumi... Jag tröstäter lättsaltade lantchips, du borde prova! Ett glas vin till det också självklart...

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?