lördag 27 juni 2009

Snart så...

Kommer det ett inlägg om hur våran efterlängtade lilla resa var. Det jag kan säga var iaf att det var helt fantastiskt roligt. Skrattade i stort sett ett dygn i sträck, allt som kunde gick snett men det gjorde absolut ingenting. Så roligt var det. :)

Efter vi hade landat i Stockholm så blev det ett besök på vårdcentralen. Inga roliga nyheter där inte... Infektion som sldrig förr. Pencillin och antibiotika/kortison salva för hela slanten... Igår orkade jag inte bry mig om det. Vi var fast i våran Mötleykoma och ville aldrig vakna igen. Så idag får jag väl styra upp det. Jobbar 17.30-05.15 idag men innan dess så blir det apoteket. Räknade lite löst på det där. Allt jag behöver därifrån idag skulle kosta strax över 3000 kr. Thank God för högkostnadsskyddet... Imån (förhoppningsvis så lägger jag upp lite bilder och en full reddogörelse över The Adventures of SquareBob and The Fly! Visst låter det sjukt spännande? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?