tisdag 16 juni 2009

Arrrrgggghhhh!!!!!

Från Wikipedia:
Premenstruellt syndrom, PMS, är ett samlingsbegrepp för olika typer av fysiska och/eller psykiska besvär under förstadiet till menstruationen och som i vissa fall kan utgöra ett handikapp

Det låter så enkelt bär man läser det sådär. Men har man aldrig lidit av det vet man inte vad man pratar om. Att det är besvär som kan utgöra ett handikapp. Handikapp? Tja, låt oss säga så här, helt plötsligt från absolut ingenstans av absolut ingen anledning börjar jag helt plötsligt kämpa mot gråten. Men varför vill jag gråta? Den som ändå visste... Ursäkta sa du emot mig? Ja då blir jag tyvär tvungen att bita huvudet av dig. Om du har rätt eller fel är helt oviktigt. Dessutom blir jag helt plötsligt den vidrigaste, fulaste äckligaste tjockisen som finns. Ytterligare en anledning att gråta? Ja, det känns så just då iaf. Dessutom så tror jag att jag kommer att bryta ihop och ramla gråtande ner i en liten hög om jag inte får chips+choklad NUUU!!! Jag orkar inte längre, jag orkar inte må såhär en gång i månaden... Det känns som att det blir värre varenda gång. Inte okej...
Morrrrrrrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?