fredag 5 juni 2009

Vi får väl se...

Låg i sängen idag och började morna mig. Fick en chans att prata lite med Älsklingen innan han rusade till jobbet. Han jobbar dag nu under PokerSM och jag har börjat jobba natt nu (första natten igår!) så nu har vi inte direkt massor med tid över att ses. Medan vi sitter där ringer mobilen. Möblerna är på väg! De ska levereras innan kl. 15.00 idag var det tänkt. Hoppas verkligen att de hinner komma innan dess. För det första har man ju ingen lust att sitta och bara vänta, sen har jag ju inte löjligt gott om tid heller. Man vill ju inte råka stå i duschen när de kommer.

Måste nämligen hinna duscha innan det är dags att bege sig till vårdcentralen. Har fått ett litet bakslag där. Det läkte så fint och de trodde att jag skulle hinna vara läkt till midsommar. Men i förrgår så hade jag ont igen och det var ju ett tag sen nu. Igår blev det ännu värre. När jag kom dit igår så såg det inte riktigt topp ut tydligen. Själva såret läker som det ska och ser fint ut, men tydligen har det blivit en infektion i området runt omkring. Så det är därför jag har haft så ont. Det funkade att jobba igår men det var inte riktigt okej. Det gjorde ganska ont faktiskt och det var jobbigt att sitta ner. Fick swinga vilket var perfekt för då fick jag röra på mig iaf. Men när telefonen ringde halv två och jag fick kompa så var jag mycket tacksam, det behövde jag... Det blir ett nytt försök inatt! Ska till apoteket och hämta nån kortisonsalva som de ska ha när de lägger om såret, sen blir det omläggning och slutligen blir det tillbaka till Midsommarkransen för att hämta mina skor som äntligen kommit! Både skor och möbler på samma dag, det kan bli en bra dag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?